Salarisadministratie uitbesteden Zoetermeer

Veel ondernemers worstelen met hun administratie. Het kost veel tijd en moeite en al snel komt dan de vraag: blijf ik het zelf doen of laat ik mijn salarisadministratie uitbesteden? Maak het uzelf gemakkelijk en kies ervoor om uw loonadministratie uit handen te geven aan JN Administratie. Wij zijn een deskundige boekhouder in Zoetermeer met ruim 25 jaar ervaring. U kunt altijd op ons rekenen en naast het uitbesteden van uw salarisadministratie ook gebruik maken van onze andere diensten.

Laat uw salarisadministratie over aan JN Administratie en heb er zelf geen omkijken meer naar. Wees er zeker van dat er geen fouten worden gemaakt en de loonadministratie correct en op tijd uitgevoerd wordt. Wij zorgen er ook voor dat uw salarisstroken aan de wet- en regelgeving voldoen.

Waarom uw salarisadministratie uitbesteden?

Salarisadministratie kost niet alleen veel tijd en moeite, maar het correct uitvoeren ervan vereist ook de nodige kennis. Het is bijvoorbeeld belangrijk om op de hoogte te zijn van de huidige wet- en regelgeving en de wijzigingen betreft bedrijfstakregelingen en cao’s.

Het kost ook de nodige tijd en vaardigheden om de salarisstroken bijvoorbeeld op tijd en foutloos te versturen. Veel ondernemers besteden de tijd die het uitvoeren van de salarisadministratie kost liever aan andere taken binnen het bedrijf. Daarom kiest u ervoor om uw salarisadministratie in Zoetermeer uit te besteden aan JN Administratie.

  • U houdt meer tijd en energie over voor andere (kern)taken binnen het bedrijf
  • Geen zorgen en onzekerheden meer over uw salarisadministratie
  • Zekerheid over de correctheid van uw salarisadministratie en salarisstroken
  • U loopt geen subsidies of kortingsregelingen mis

U kunt gebruik maken van onze diensten omtrent uw salarisadministratie op de volgende gebieden:

1. Aanmelding belastingdienst als werkgever
2. Loonstroken personeel
3. Arbeidscontracten
4. Pensioenopgave
5. Jaaropgave personeel en belastingdienst
1. Aanmelding belastingdienst als werkgever

Als u een eigen bedrijf heeft, dan moet u als werkgever uw bedrijf bij de belastingdienst aanmelden. Als u dit niet doet dan krijgt u bijvoorbeeld geen loonheffingnummer. Dit loonheffingnummer heeft u nodig als u personeel in dienst neemt. Wij nemen u deze taak uit handen en regelen al de zaken rondom deze aanmelding voor u.

2. Loonstroken personeel

Als u personeel in dienst hebt dan moet uw personeel uiteraard ook uitbetaald worden. Het correct invullen van loonstroken vergt naast veel tijd, ook de nodige kennis. Voor veel werkgevers vormt het op de juiste manier invullen van het salarisstrookje elke maand weer een uitdaging. Wij helpen u hier graag mee en geven u er, naast perfect ingevulde loonstrookjes, er ook een hoop extra tijd voor terug.

3. Arbeidscontracten

Wij stellen uw arbeidscontracten voor u op en zorgen ervoor dat uw contracten voldoen aan de huidige wet- en regelgeving, naar het contractenrecht. Wij houden dan ook nauwlettend mogelijke wijzigingen rondom het arbeidscontract in de gaten en zorgen ervoor dat uw arbeidscontracten altijd up to date zijn. Omdat een arbeidscontract altijd aan bepaalde eisen en voorwaarden moet voldoen, kan het juist opstellen van een contract veel van u als werkgever eisen. Als er onverhoopt een fout in het contract zit, is dit natuurlijk erg verveld. Voor uzelf maar uiteraard ook voor uw werknemer. U maakt het uzelf een stuk gemakkelijker als u deze taak aan ons overlaat.

4. Pensioenopgave

Wij verzorgen de pensioenopgave voor uw personeel. Ook hiervoor geldt dat u over de nodige kennis moet beschikken als u de pensioenopgave op de juiste manier in wilt vullen, wij nemen deze taak dan ook graag van u over. Bovendien bespaart u de nodige tijd door deze tijdrovende klus aan ons uit te besteden.

5. Jaaropgave personeel en belastingdienst

Aan het einde van het jaar is het weer zover: de jaaropgave. Omdat het einde van het jaar voor een ondernemer al druk genoeg is, kunt u de nodige stress voorkomen door de jaaropgave van uw personeel en de belastingdienst aan ons over te laten. U bent er bovendien zeker van dat dit op de juiste manier door ons wordt ingevuld, naar de huidige wet- en regelgeving, waardoor u later niet voor verassingen komt te staan.

Neem contact met ons op

Als u graag meer informatie wilt over de mogelijkheden omtrent het uitbeteden van uw salarisadministratie kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij bieden twee pakketten voor ZZP’ers aan, maar kunnen natuurlijk ook altijd maatwerk aanbieden. Vraag hiervoor een vrijblijvende offerte bij ons aan.

Waarom JN Administratie

  • 25 jaar ervaring in de boekhouding
  • Ook buiten kantoortijden bereikbaar
  • Uw eigen vaste boekhouder die u en uw bedrijf kent
  • Boekhouding hoeft niet digitaal aangeleverd te worden

Nieuwsgierig geworden?

Bent u nieuwsgierig geworden naar ons en wilt u graag meer informatie of een afspraak maken? Voor vragen en informatie kunt u ons altijd bellen.

Onze pakketten

Maak je niet langer druk over je boekhouding

ZZP Plus

134.00 / per maand
  • 600 betaaltransacties en facturen* per jaar
  • Volledige online boekhouding
  • BTW aangifte per kwartaal
  • Vaste activa administratie
  • Opstellen en bespreken jaarrekening
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Aangifte VPB
  • Aangifte IB en IB partner
  • Extra mutaties €2
Aanmelden

ZZP/starter

92.00 / per maand
  • 250 betaaltransacties en facturen per jaar
  • Volledige online boekhouding
  • BTW aangifte per kwartaal
  • Vaste activa administratie
  • Opstellen en bespreken jaarrekening
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Aangifte VPB
  • Aangifte IB en IB partner
  • Extra mutaties €2
Aanmelden

MKB

Offerte aanvraag

Alleen op aanvraag

  • Afspraak betaaltransacties en facturen* per jaar
  • Volledige online boekhouding
  • BTW aangifte per kwartaal
  • Vaste activa administratie
  • Opstellen en bespreken jaarrekening
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Aangifte VPB
  • Aangifte IB en IB partner
  • Extra mutaties €2
  • Salarisadministratie
  • Loonaangifte
Menu