Salarisadministratie

Het uitvoeren van uw salarisadministratie kost u veel tijd, tijd die u waarschijnlijk liever zou besteden aan andere taken binnen uw bedrijf. Naast dat de salarisadministratie u tijd kost, vereist een correcte salarisadministratie ook de nodige kennis. Zo is het belangrijk dat u op de hoogte bent van de huidige wet- en regelgeving. Hiernaast is het ook van belang dat u wijzigingen omtrent bedrijfstakregelingen en cao’s bijhoudt. Ten slotte kost het u ook de nodige tijd en vaardigheden om bijvoorbeeld de salarisstroken foutloos en op tijd te versturen. Als er onverhoopt fouten in uw salarisstroken sluipen, dan kan dit op den duur erg vervelend zijn: uw gehele salarisadministratie klopt dan niet. Dit kan u zelfs geld kosten.

Door uw salarisadministratie aan ons over te laten, kunt u ervan op aan dat er geen fouten worden gemaakt. Bovendien zorgen wij ervoor dat uw salarisstroken aan de wetten en regelgeving voldoen. Met onze boekhoudingvaardigheden heeft u geen omkijken meer naar uw salarisadministratie. Naast dat u meer tijd over hebt voor andere bezigheden, hoeft u zich dus ook niet langer zorgen meer te maken over uw administratie. U weet waar u aan toe bent en kunt u focussen op uw andere taken. U kunt er immers van op aan dat de salarisadministratie in goede handen is en foutloos verloopt.

Als u graag meer informatie wilt over de mogelijkheden omtrent het bijhouden van uw salarisadministratie kunt u contact met ons opnemen. U kunt gebruik maken van onze diensten omtrent uw salarisadministratie op de volgende gebieden:

1. Aanmelding belastingdienst als werkgever
2. Loonstroken personeel
3. Arbeidscontracten
4. Pensioenopgave
5. Jaaropgave personeel en belastingdienst
1. Aanmelding belastingdienst als werkgever

Als u een eigen bedrijf heeft, dan moet u als werkgever uw bedrijf bij de belastingdienst aanmelden. Als u dit niet doet dan krijgt u bijvoorbeeld geen loonheffingnummer. Dit loonheffingnummer heeft u nodig als u personeel in dienst neemt. Wij nemen u deze taak uit handen en regelen al de zaken rondom deze aanmelding voor u.

2. Loonstroken personeel

Als u personeel in dienst hebt dan moet uw personeel uiteraard ook uitbetaald worden. Het correct invullen van loonstroken vergt naast veel tijd, ook de nodige kennis. Voor veel werkgevers vormt het op de juiste manier invullen van het salarisstrookje elke maand weer een uitdaging. Wij helpen u hier graag mee en geven u er, naast perfect ingevulde loonstrookjes, er ook een hoop extra tijd voor terug.

3. Arbeidscontracten

Wij stellen uw arbeidscontracten voor u op en zorgen ervoor dat uw contracten voldoen aan de huidige wet- en regelgeving, naar het contractenrecht. Wij houden dan ook nauwlettend mogelijke wijzigingen rondom het arbeidscontract in de gaten en zorgen ervoor dat uw arbeidscontracten altijd up to date zijn. Omdat een arbeidscontract altijd aan bepaalde eisen en voorwaarden moet voldoen, kan het juist opstellen van een contract veel van u als werkgever eisen. Als er onverhoopt een fout in het contract zit, is dit natuurlijk erg verveld. Voor uzelf maar uiteraard ook voor uw werknemer. U maakt het uzelf een stuk gemakkelijker als u deze taak aan ons overlaat.

4. Pensioenopgave

Wij verzorgen de pensioenopgave voor uw personeel. Ook hiervoor geldt dat u over de nodige kennis moet beschikken als u de pensioenopgave op de juiste manier in wilt vullen, wij nemen deze taak dan ook graag van u over. Bovendien bespaart u de nodige tijd door deze tijdrovende klus aan ons uit te besteden.

5. Jaaropgave personeel en belastingdienst

Aan het einde van het jaar is het weer zover: de jaaropgave. Omdat het einde van het jaar voor een ondernemer al druk genoeg is, kunt u de nodige stress voorkomen door de jaaropgave van uw personeel en de belastingdienst aan ons over te laten. U bent er bovendien zeker van dat dit op de juiste manier door ons wordt ingevuld, naar de huidige wet- en regelgeving, waardoor u later niet voor verassingen komt te staan.

Waarom JN Administratie

  • 25 jaar ervaring in de boekhouding
  • Ook buiten kantoortijden bereikbaar
  • Uw eigen vaste boekhouder die u en uw bedrijf kent
  • Boekhouding hoeft niet digitaal aangeleverd te worden

Nieuwsgierig geworden?

Bent u nieuwsgierig geworden naar ons en wilt u graag meer informatie of een afspraak maken? Voor vragen en informatie kunt u ons altijd bellen.

Onze pakketten

Maak je niet langer druk over je boekhouding

ZZP Plus

134.00 / per maand
  • 600 betaaltransacties en facturen* per jaar
  • Volledige online boekhouding
  • BTW aangifte per kwartaal
  • Vaste activa administratie
  • Opstellen en bespreken jaarrekening
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Aangifte VPB
  • Aangifte IB en IB partner
  • Extra mutaties €2
Aanmelden

ZZP/starter

92.00 / per maand
  • 250 betaaltransacties en facturen per jaar
  • Volledige online boekhouding
  • BTW aangifte per kwartaal
  • Vaste activa administratie
  • Opstellen en bespreken jaarrekening
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Aangifte VPB
  • Aangifte IB en IB partner
  • Extra mutaties €2
Aanmelden

MKB

Offerte aanvraag

Alleen op aanvraag

  • Afspraak betaaltransacties en facturen* per jaar
  • Volledige online boekhouding
  • BTW aangifte per kwartaal
  • Vaste activa administratie
  • Opstellen en bespreken jaarrekening
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Aangifte VPB
  • Aangifte IB en IB partner
  • Extra mutaties €2
  • Salarisadministratie
  • Loonaangifte
Menu